בעל עסק קטן? 7 דרכים להעיף את העסק שלך קדימה

בעל עסק קטן? 7 דרכים להעיף את העסק שלך קדימה

אם אתה בעל עסק קטן אני יודע שאלו זמנים קשים עבורך לנהל את העסק שלך, המון הגבלות שמונעות ממך להתפתח ולתהקדם, סחורות שלמות שהולכות לאיבוד במחסן האין סופי.

והבקשה היחידה שלך היא רק להמשיך לעבוד ולהתפרנס בכבוד להביא אוכל לשולחן ושקט כלכלי ויציב לך ולמשפחה שלך.

בזמנים קשים אלו אנחנו אף פעם באמת לא יודעים מה הכי טוב עבור העסק שלנו, לכן החלטתי לכתוב לך מאמר קטן עם הסבר מפורט עם אילו אסטרטגיות אתה יכול לעבוד כדי למנף את העסק.

חשוב לי לציין שבתור בעל עסק קטן אני מבין אותך, ההייתי בנקודה הזו וזה מתסכל, לכן חשוב לי שתקרא בקפידה ואם יש לך שאלות אתה יכול לפנות אלי חופשי גם באינסטגרם האישי שלי.

מהם 7 הדרכים למינוף עסק קטן?

חשוב מאוד להיות כנים ולהרהר במה שהלך טוב בעסק, אך גם במה שהשתבש בעבר.

זה יעזור לך לאתר את הסיבות המדויקות לכך שהעסק שלך האט את הצמיחה בתקופה האחרונה.

לאחר שקבעת את הסיבות הללו, אתה צריך לפנות שוב אל התוכנית העסקית שלך בה תצטרך להתמקד מחדש.

ניתן להבין זאת באמצעות זה שתשאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • מה השגת? כמה גדולים היו ההישגים הללו, והאם התרחשו בעבר? כיצד הושגו הישגים אלה?
  • אילו אסטרטגיות עסקיות לא צלחו? מדוע הם לא הצליחו? האם זה עיכב אותך?
  • האם היו בעיות או כשלים חדשים שלא נתקלת בהם בעבר?
  • מהם התחומים שהכי היית רוצה לעבוד עליהם?

תמיד תבחן מה המתחרים שלך עושים

כשאתה מסתכל על המתחרים, אל תנסה להשוות כל דבר אל מול המודלים העסקיים שלך במידה שאתה מרגיש מוטיבציה וחוסר ביטחון עם העסק שלך.

השתמש בעסקים אחרים ובהצלחותיהם כמוטיבציה לעסק שלך ולמסף אותו קדימה, ותמקסם את ההשוואה על ידי בחינת האסטרטגיה שלהם אשר הובילה להישגיהם.

זו גישה יזומה ופרודוקטיבית לאמץ כאשר אתה מעריך את העסק שלך, מכיוון שאתה עשוי למצוא דברים שהחמצת ואתה יכול לשלב בתכנית שלך בפעם הבאה.

אל תשאיר את הטכנולוגיה מאחור

המון המון בעלי עסקים שאני נתקל בהם היום פשוט לא מצליחים להתגבר על המעבר לעולם הדיגיטלי.

אם פעם ההינו יכולים להגיד שאנחנו בדרך לדיגיטל והכל הולך להיות מנוהל ע״י מחשבים, אז שימו לב!, אנחנו שם.

חברות ענק כגון בנקים מוציאים את הטלגרים שלהם ומחליפים אותם במכונה חכמה ומשומנת שיודעת לתת לנו מענה מידי לכל בעיה.

וגם אתה כבעל עסק חייב להתחיל לעבור לעולם האינטרנט שם באמת תוכל להשיג הצלחה יתרה, פוטנציאל הלקוחות הוא גדול מתמיד ושם נוכל להגיע להמון אנשים בלחיצת כפתור.

שלא יהיה צל של ספק אני לא אומר שזה יהיה פשוט, שיווק דיגיטלי הוא בהחלט מאוד מאתגר ועם זאת לעשות לעצמך שם באינטרנט זה דבר חשוב וכדי לכל עסק.

העולם כבר לא הולך להיות דיגיטלי. העולם הוא כיום כפר דיגיטלי.

התוכנה המתאימה הפכה חיונית לכל העסקים.

כדי להקדים את המתחרים שלך, עליך לשלב גם טכנולוגיות ישנות וגם טכנולוגיות מתפתחות שיעזרו לך לשרת את לקוחותיך מהר יותר וטוב יותר.

האינטרנט זרוע בעשרות מוצרי תוכנה שנבדקו וסומכים עליהם לזרז את הפעילות השוטפת בעסקים.

מאפליקציות של נציגי מכירות – להגברת הפרודוקטיביות בשטח – לאפליקציות ניהול קשרי לקוחות (CRM) – למעקב כמעט אחר כל מה שקורה בתוך ומחוץ לחומות החברה שלך.

הטכנולוגיה הקלה על כך לחסוך זמן ולהגדיל פרודוקטיביות מבלי להשתגע יותר מידי.

הפוך את העסק שלכם למכונת ייצור לקוחות

אחת הדרכים הפשוטות ביותר ליהנות מהעסק שלנו היא באמצעות אתר, אופטימיזציה ופונקציונלי כיום היא להשתמש בתבנית מגיבה לחלוטין של חברה כמו WordPress, Wix או Squarespace.

בנוסף להבטחת האתר שלך נראה יפה בכל מכשיר, תבניות רספונסיביות גם מקלות על אנשים לשתף ולתקשר עם התוכן שלך.

כמו כן, תרצה לערוך מחקר מילות מפתח, כדי שתדע מה קהל היעד שלך מחפש ותצטרך להתאים את התוכן שלך בהתאם.

הכר את שוק העבודה שלכם

ברגע שעברתם לדיגיטל חשוב מאוד להבין מי הלקוחות שלנו באינטרנט ואיך אנחנו יכולים להגיע אליהם ולהשפיע עליהם.

כל בעל עסק קטן יודע שכל לקוח הוא חשוב והמטרה לגרום להם לחזור כל פעם מחדש לבצע מכירות חוזרות.

ככה זה גם באינטרנט ברגע שתדעו להכווין את המוצרים שלכם והשירותים שלכם לקהל הנכון תוכלו להגדיל מכירות בבום.

לעתים קרובות , צמיחת העסקים הולכת וגדלה בהרבה ממה שהבעלים דמיינו.

תרכיב את הצוות הנכון

אינך צריך לשאת את הנטל לבד. ניסיון לעשות הכל לבד בהחלט יעלה לך יותר ממה שהתכוונת.

זו הסיבה שמומחים ממליצים לך לגייס עובדים לאימפריה שלך.
למדו אותם את המטרות והחזון שלכם.

עזור להם להבין מה תכננת ואת האסטרטגיות שאתה מאמין שיעזרו בהשגת היעדים. צור סמינרים וסדנאות.

עזור להם לגדול בהתמחויות שלהם, כך שהם יכולים, בתורם, להשפיע באופן חיובי על המשרד.

אל תשאיר את הצוות שלך מאחור. אתה לא יכול לגדול לבד.

תשקיע זמן בהגדלת בסיס הלקוחות שלך

זה אולי נשמע בסיסי אבל זה קריטי כמו כל טיפ אחר ברשימה זו.

בעוד שלקוחות חוזרים נשמע קל ומרגיע יותר, תזדקק ללקוחות חדשים לצמיחה אקספוננציאלית.

עם לקוחות חוזרים, במקרה הטוב, אתה יכול לגדול צעד אחר צעד.

על ידי הגדלת בסיס הלקוחות שלך, אתה יכול להגדיל את שיעור ההכנסות והשימור שלך, בדיוק מה שאתה צריך לצורך צמיחה מעריכית תוך זמן קצר.

טיפ למקצוענים: הגדל את שיעור ההמרות שלך (שיעור הפיכת המבקרים ללקוחות) יחד עם שיעור ההחזקה שלך.

כשאתה חושב על העסק האידיאלי עבורך, חשוב על פרטים כגון:

איך נראה לך היום המושלם? תן לי לתת לך דוגמא. אם אתה מתקשה להופיע בזמן לפגישות ולהיות במקום מסוים בזמן מסוים, אתה כנראה לא רוצה לבנות עסק שדורש הרבה אינטראקציות פנים אל פנים.

אני יודע שבעסק שלי אני לא רוצה לשבת בפגישות עם לקוחות.

אני מעדיף לטפל בעסק באופן מקוון באמצעות דוא"ל, צ'אט, טקסט ומדיה חברתית.

אני מבין את זה על עצמי וזה עוזר לי לבנות עסק שתומך בזה.

האם העסק שלך יאפשר לך לחיות את החיים שאתה רוצה לחיות? אם ברצונך לנסוע, עליך ליצור עסק עצמאי מיקום במקום עסק פיזי.

האם אתה רוצה לבנות חברה עם עובדים או שאתה מעדיף שיהיה לך צוות וירטואלי? אין כאן תשובה כללית נכונה או שגויה.

פעם אשתי ואני היו בבעלות עסק שבו היו לנו עשרה עובדים, ולא נהנינו ממנו מאוד.

אצל העובדים קשה להגדיל או להקטין. קשה לפטר אנשים כאשר העסק מאט, וקשה עוד יותר להעסיק את העובדים הנכונים.

עבורנו, צוות וירטואלי הוא הגשמת חלום. אנחנו אוהבים את הגמישות שהיא מספקת לנו ולחברי הצוות שלנו.

כמה כסף אתה צריך? זה צריך להיות סכום מדויק.

היו כנים עם עצמכם וחישבו את הסכום המדויק שעל העסק שלכם לעשות כדי לתמוך באורח חייכם.

לאחר שענית בכנות על השאלות שלעיל, הגיע הזמן לעבור לפיתוח האסטרטגיה שתביא אותך לשם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *