5 טיפים ליצירת מודעות סטורי באינסטגרם יעילות במיוחד

5 טיפים ליצירת מודעות סטורי באינסטגרם יעילות במיוחד

מודעות סטורי באינסטגרם הן כלי שיווקי רב עוצמה, המספק גישה למעל 500 מיליון משתמשים מדי יום.

שליש מהסיפורים הנצפים ביותר מגיעים מעסקים ו -60% מהמשתמשים מגלים מוצרים חדשים דרך הפלטפורמה.

עם מספרים כאלה, זה עשוי להיות מפתה להעלות מודעת סטורי ולחכות שהקליקים יזרמו פנימה.

אך המרת צפיות במודעות למכירות יכולה להיות אתגר עבור הרבה מותגים, במיוחד בהתחשב בעובדה שהתוכן של המודעה כבר נמצא באפליקציה.

ריכזתי עבורך מדריך כיצד ליצור מודעות סטורי מעניינות באינסטגרם כדי שהמותג שלך יבלוט מעל המתחרים האחרים.

מה הן מודעות סטורי באינסטגרם?

מודעות סיפורי אינסטגרם חיות בתוך סיפורי האינסטגרם ונראות כמו הפסקה פרסומית בין תוכן הווידיאו של החברים והמשפחה.

ההבדל היחיד הוא שבנאדם או חברה שלימו כדי להציב אותם שם.

מודעות סיפורים הן מסך מלא ואנכי, ממש כמו סיפורי אינסטגרם, ויושבות על פיד החדשות שלך באינסטגרם.

כמו סיפורי אינסטגרם, הם יכולים להיות תמונות סטילס או סרטונים של 15 שניות.

לאינסטגרם יש שבעה יעדים למודעות סיפורי אינסטגרם, אותם תוכלו לבחור כשאתם בונים את המודעה שלכם:

  • טווח הגעה: הצג את המודעה שלך לכמה שיותר אנשים
  • צפיות בסרטון: עודדו כמה שיותר אנשים לצפות בסרטון שלכם
  • תנועה: שלח את כמות התנועה הגדולה ביותר לאתר או לדף שלך
  • המרות: העלו מדדי המרה כמו הרשמות לדוא"ל או מכירות
  • התקנות אפליקציה לנייד: גרמו למשתמשים להוריד ולהתקין את האפליקציה שלכם
  • יצירת לידים: פתח טופס לידים שממלא באופן אוטומטי את המידע של המשתמשים
  • כשאתה יוצר מודעת סיפורי אינסטגרם, תצטרך לבחור מתוך אחת משבע היעדים השיווקיים כדי לעצב את הטון והסגנון של המודעה.

מדוע להשתמש במודעוצ סטורי באינסטגרם?

מודעות סיפורי אינסטגרם נראות כמו סיפורי אינסטגרם רגילים, ומשתלבות באופן אורגני כשמשתמשים עוברים מווידיאו לווידיאו.

זה הופך את משתמשי אינסטגרם בדרך כלל ליותר פתוחים לפרסום בהשוואה לפלטפורמות אחרות, במיוחד אם המודעה מעוררת ומעוצבת היטב.

יתרון נוסף למודעות סטורי הוא מספר המשתמשים הגבוה שעלול להתעניין בעסק שלך.

איך נשמע פרסום של 849.3 מיליון משתמשים יומיים? כנראה כמו תשואה מוצקה על ההשקעה (כי היא כן).

נ.ב: זה 14% מהמבוגרים מגיל 13 ומעלה.

וטווח ההגעה למודעות של אינסטגרם גדל במהירות, עם עלייה של 5.9% ברבעון הרבעון בסוף 2019.

ובטח, תוכל לפרסם סיפורי אינסטגרם אורגניים קבועים מחשבונו העסקי של המותג שלך בכל עת (וכדאי שתהיה לך אסטרטגיה לשיווק). אבל, מודעות סטורי יעילות במיוחד לעזור לך להגיע לאנשים חדשים שכבר לא עוקבים אחריך.

איך יוצרים מודעות באינסטגרם?

עכשיו כשתדעו למה כדאי להשקיע קצת זמן ואנרגיה במודעות סטורי אינסטגרם.

בואו נגלה כיצד ליצור כזה מאפס.

  1. עיין בדרישות המודעה
    התחל על ידי בדיקת הדרישות של מודעות Instagram Stories לגבי גודל ועיצוב. ביצוע ההנחיות יבטיח שהמודעה שלך נטענת כראוי באפליקציה.

הדרישות למודעת תמונה של Instagram Stories הן:

  • יחס תמונה של 9 × 16
  • רזולוציית תמונה עד 1080 x 1920 פיקסלים ולא נמוכה מ- 600 x 1067 פיקסלים
  • גודל קובץ מקסימלי של 30MB
  • דרישות מודעות וידאו לסיפורי אינסטגרם:
  • יחס גובה-רוחב אנכי 4: 5
  • אורך של עד 15 שניות
  • גודל הקובץ מקסימום 4GB
  • סוג הקובץ של .mp4 או .mov
  • רכיבי codec נתמכים של H.264, VP8

חבר את חשבון האינסטגרם שלך לחשבון הפייסבוק

חבר את חשבון האינסטגרם שלך לחשבון הפייסבוק

כדי להתחיל בכל סוג של פרסום באינסטגרם, התחל בהמרת חשבון Instagram הקיים שלך לחשבון מקצועי, אם עדיין לא עשית זאת.

לאחר מכן, חבר את חשבון האינסטגרם המקצועי שלך לדף פייסבוק המנוהל על ידי המותג או העסק שלך.

שני השלבים האלה יבטלו את הגישה שלך למנהל המודעות, שם תבנה מודעות של Instagram Stories.

כדי לעבור לחשבון מקצועי:

  • פתח את הפרופיל שלך והקש על תפריט ההמבורגר בפינה השמאלית העליונה.
  • פתח את הגדרות ואז חשבון.
  • בחר לעבור לחשבון מקצועי ובחר עסק.
  • הערה: באפשרותך לחבר עמוד פייסבוק אחד בלבד לחשבון האינסטגרם המקצועי שלך.

חשבון אינסטגרם מקצועי הוא חובה אם ברצונכם לבנות קהל לעסק שלכם ברשתות החברתיות.

זה נותן לך גישה לכלים ספציפיים לעסקים כמו מודעות סיפורי אינסטגרם ותובנות אינסטגרם.

יצירת מודעות לאינסטגרם דרך מנהל המודעות

מנהל המודעות הוא כלי קל לשימוש הנגיש דרך פייסבוק.

ליצירת מודעת סיפורי אינסטגרם:

פתח את מנהל המודעות בדף הפייסבוק שלך.

הערה: יהיה עליך לקבל את מדיניות האנטי-אפליה של פייסבוק כדי להמשיך לדף.

  1. פתח את מנהל המודעות בדף הפייסבוק שלך. הערה: יהיה עליך לקבל את מדיניות האנטי-אפליה של פייסבוק כדי להמשיך לדף.
  2. בחר צור. אתה יכול לבחור מהאפשרות קמפיין מודרך או מהאפשרות ליצור מהיר. אנו נשתמש באפשרות קמפיין מודרך כדי להראות לך כיצד ליצור מודעה מאפס.
  3. בחר את מטרת הפרסום בפייסבוק שתואמת את יעד השיווק שלך ובחר המשך.
  4. הגדר את התקציב ואת לוח הזמנים של המודעה שלך.
  5. בחר את ההמרה של המודעה. זה המקום בו אתה קובע לאן המודעה לוקחת משתמשים: אתר אינטרנט, או אחת מהתכונות של פייסבוק כמו Messenger או WhatsApp.
  6. בחר בקהל המודעה. תוכלו ליצור קהל חדש או להשתמש בהגדרת קהל שמורה מפרסום אחר שעשיתם בפייסבוק או באינסטגרם.
  7. בקטע מיקומים, בחר ערוך מיקומים ובחר באינסטגרם.
  8. אופציונלי: תוכל גם לבחור מיקומים אוטומטיים, שיציגו את מודעת הסיפורים שלך על פני מספר מיקומים בפייסבוק, כולל אינסטגרם. אפשרות זו תעניק לכם את הערך הרב ביותר, ותציג את המודעה שלכם באינסטגרם ובפייסבוק על בסיס האלגוריתם השיווקי של פייסבוק.
  9. בחר תמונה אחת, סרטון יחיד או קרוסלה לפורמט המודעה.
  10. השלם את המודעה שלך על ידי הכללת פרטים על זהות המודעה, הפורמט שלה וקישורים קשורים.
  11. צפה בתצוגה מקדימה של המודעה שלך לפני שתשלח אותה לאינסטגרם לבדיקה.

לאחר אישור המודעה שלך, אשר שהיא מופיעה בסיפורי אינסטגרם.

על המודעה שלך להיות תואמת למדיניות הפרסום של פייסבוק כדי שתאושר ותוצג באינסטגרם.

5 טיפים ליצירת מודעות סטורי אפקטיביות באינסטגרם

הצלחת לעבור את החלק כיצד להגדיר את המודעה שלך.

עכשיו לחלק הכיף: עיצוב מודעה בולטת למשתמשים!

עם כל כך הרבה מודעות סיפורים באפליקציה, ותוחלת הקשב המוגבלת של הצופים, זה לא מספיק פשוט ליצור מודעה בסיסית ולקוות לטוב.

הנה שישה טיפים ליצירת מודעות סטורי באינסטגרם שהן יעזרו לך למשוך תשומת לב.

1 – מודעות סטורי באמצעות וידאו

כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, הרושם הראשוני הוא הכל.

וברשתות החברתיות, הווידאו מחזיק את תשומת ליבנו פי חמש מאשר תמונה.

שימוש במודעת וידאו נותן לך יותר זמן להעביר את המסר שלך, חמש עשרה שניות ליתר דיוק, לעומת חמש השניות של תמונה.

חמש עשרה שניות אלה הן ההזדמנות שלך להציג את המוצר שלך, עם ויזואליות שמצחיקה את המשתמשים, או לפחות הולכת, "במה אני צופה?"

2 – שימוש במודעת קרסולה

עם מודעות קרוסלה של סיפורים, תוכל לכלול עד שלושה "כרטיסים" במודעה שלך.

כל כרטיס יכול להיות תמונה, סרטון בן 15 שניות או מדיה מעורבת.

הם הטובים ביותר להצגת מוצרים מרובים או נרטיבים ברצף.

מותגים גדולים רבים, כמו גאפ, משתמשים במודעות קרוסלה בסיפורי אינסטגרם כדי להעסיק את המשתמשים ולהפיק את המרב מזמני המודעות שלהם.

3 – שמרו על עקביות

פיתוח 'הקול' של המותג שלך הוא צורת האמנות שלו.

ברגע שמצאת את שלך, תעל אותו למודעות הסיפורים שלך.

זה יקל על המשתמשים לזהות ולזכור את המוצר שלך בזמן שהם גוללים בסיפורים שלהם.

MeUndies, מותג תחתונים כולל, הוא דוגמה מצוינת ליצירת מראה עקבי ונגיש המותאם לקהל שלהם.

עם מודעות סיפורי אינסטגרם המקדמות הכללה, גיוון ומוצרים מהנים, הם יכולים להתחבר למשתמשים ביעילות ולהישאר נאמנים למותג שלהם.

4 – נצלו את כל המקום במודעה

למודעות סיפורי אינסטגרם יש פריסה אנכית.

השתמש בזה לטובתך על ידי יצירת מודעה המכסה את כל שטח המודעה.

חתכו והתאימו תמונות או סרטונים כך שיתאימו יפה לפריסה האנכית.

5 – שמרו על קופי חד וקצר שמעביר את המסר

לא משנה אם אתה הולך על מודעת תמונה או וידאו, תמיד הפוך את הוויזואליה לכוכבת ולהודעות המשלימות.

שמור על טקסט מינימלי, עם מספיק מידע בכדי לסקרן את המשתמשים "להחליק למעלה" או להעביר את המסר שלך.

המסר צריך להיות קל להבנה.

ברוב המקרים, שורת התגים הקצרה של המותג שלך, לא יותר מעשר מילים, היא כל המסרים שהמודעה שלך זקוקה לה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *