מדריך למתחילים: 10 צעדים לקידום העסק באינטרנט ב-2020

מדריך למתחילים: 10 צעדים למינוף העסק שלך באינטרנט

קידום העסק באינטרנט הוא תהליך שלוקח זמן ודורש המון סבלנות, המון בעלי עסקים פנו אלי במטרה להבין כיצד אפשר למנף את העסק בצורה הטובה ביותר.

ככל שהעמיקה הרצינות של וירוס הקורונה, התברר כי העסקים עם השירותים והמוצרים הנמכרים ברשת היו במצב חזק יותר להתמודד מאשר אלה עם חנויות פיזיות בלבד.

היכולת לפעול מרחוק הייתה מכריעה לעסקים שהצליחו להמשיך כרגיל.

עם זאת, זה יכול להיות תהליך מפחיד להבין כיצד לקחת את העסק שלך באופן מקוון.

ריכזנו את עשרת הטיפים המובילים שלנו שיעזרו לך לבצע דיגיטציה של העסק שלך ולהמשיך לסחור במהלך מגיפת COVID-19.

המשך לקרוא אם אתה רוצה לגלות כיצד לקחת את העסק שלך צעד קדימה באופן מקוון ולהבין ש- קידום העסק באינטרנט הוא תהליך לא כזה מאיים.

1. תעריך את ההצעה שלך

אם אתה מנהל עסק שפועל אך ורק באופן פיזי, עליך להתחיל לשקול כיצד התנהלות מקוונת עשויה לעזור לך.

האם יתכן שתוכל להציע את השירותים או המוצרים שאתה מציע כרגע באופן אישי, באופן מקוון? אם לא, ייתכן שהפעילות ברשת יכולה לייצר מכונת מזומנים.

לדוגמה, אם אתה יועץ עסקי, האם תוכל להציע סמינרים מקוונים לקבוצות מקהל היעד שלך.

האם אתה יכול לגבות תשלום עבור מפגשי 1 על 1 שהועברו באמצעות ועידת וידאו? האם תוכל להעביר את החנות הקמעונאית שלך לפלטפורמת מסחר אלקטרוני?

לא משנה מה זה, סקור את המודל העסקי הנוכחי שלך וברר כיצד ההפעלה ברשת יכולה לעזור לך לספק יותר עבודה או מוצרים.

2. תבנה את האתר הראשון שלך

אוקיי, אז יכול להיות שציפית שזה יהיה הצעד הראשון.

אמנם זה נשמע מובן מאליו, אך חשוב להבין היטב למה אתם צריכים אתר אינטרנט ולבצע את מסע המשתמשים למשתמשים המגיעים לאתרכם.

האם אתה מחפש לידים? האם אתה מחפש למכור ישירות? או שאתה פשוט מחפש מקום שאותו הלקוחות יכולים לגלות עליך יותר? כל הסיבות הללו תקפות.

אילו כישורים אתה צריך כדי לבנות אתר אינטרנט שלך? לכל הפחות, תזדקק למעצב אתרים ומפתח אתרים.

אם אינך כותב בצורה גבוהה, אולי תרצה לשקול גם להעסיק קופירייטר.

אפשרויות אחרות כגון צלם או עורך וידאו עשויות להועיל גם אם אתם מחפשים לבנות אתר מקצועי באמת.

לענפים מסוימים יתכן והדבר הטוב ביותר יהיה להסתכל על מפתחים עם כישורים ספציפיים.

לדוגמה, אם אתה מחפש להקים אתר מסחר אלקטרוני, אתה תרצה מפתח עם ניסיון בפלטפורמות כמו Shopify או Magento.

3. הצטרפו לפלטפורמה רצויה

אבל זה לא כרוך רק באתר משלך.

ישנן פלטפורמות זמינות כמעט לכל סוג של ענף בו לקוחות או לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא אותך.

כמה מהאפשרויות הידועות יותר הן Deliveroo או Uber Eats למשלוח אוכל אם אתה בעל מסעדה או אמזון, eBay ו- Etsy לענף הקמעונאות.

ישנן אפשרויות רבות בכל הענפים.

ערכו את המחקר ובדקו אילו אפשרויות עומדות לרשותכם.

4. צרו לכם שם ברשתות החברתיות

הגדרת חשבונות מדיה חברתית יכולה להיות דרך נהדרת להשיג לקוחות קיימים או פוטנציאליים.

עם זאת, מדיות חברתיות אינן צריכות רק להיות כלי מעורבות, יש גם אפשרויות כמו פייסבוק שופ שיכולות לעזור לך להמיר מכירות דרכן גם כן.

חקור את כל האפשרויות העומדות לרשותך ובנה אסטרטגיית מדיה חברתית שיכולה להמיר ולמכור ביחד.

5. צרו חשבון עסק בגוגל

הגדרת דף 'Google לעסק שלי' יכולה להיות דרך נהדרת עבור אנשים למצוא אותך באזור שלך, אפילו אם הם לא בהכרח צריכים להיכנס פיזית למשרד / חנות שלך.

דף Google לעסק שלי יופיע באפליקציית מפות Google, אך ניתן למצוא אותו גם דרך חיפוש רגיל בגוגל, כך שזו הזדמנות נהדרת עבורך לשתף מידע נוסף על העסק שלך כולל שעות פתיחה ושירותים שאתה מציע לקהל מעורב. .

6. עודדו לקוחות לתת לכם ביקורות

הלקוחות הקיימים שלך יודעים שאתה מספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, אז תן להם לעשות את השיווק שלך בשבילך.

בכל ענפי התעשייה, מרבית הלקוחות הפוטנציאליים תמיד יבדקו ביקורות על השירות שלך לפני שהם מתחייבים לקנות ממך.

בקש מלקוחות נאמנים להשאיר לך ביקורת באתרים כמו Google או Trustpilot.

זוהי הדרך המושלמת לבנות אמון ולעזור להגדיך את המכירות שלך.

7. בנו אסטרטגיית SEO

אם עקבת אחר הצעדים עד כה, כנראה שביצעת עבודה די טובה בלהעביר את העסק שלך לרשת.

עם זאת, כעת מדובר במיטוב הנוכחות המקוונת שלך כך שתוכל למצוא לקוחות פוטנציאליים.

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא קריטי בכדי לאפשר זאת.

אסטרטגיית קידום אתרים חכמה המנצלת פערים בתחרות תוכן וממצאת את יסודות המפתח של קידום אתרים טכני יכולה להיות דרך חסכונית באמת לשלוח את המותג שלך לרמה הגבוהה של גוגל ולהגדיל את התנועה לאתר שלך.

מקום טוב להתחיל בו הוא לבצע מחקר מילות מפתח.

זה כרוך באיסוף מסד נתונים של מילות מפתח הקשורות למותג שלך שקהל היעד שלך עשוי לחפש.

אחת מנקודות הנתונים העיקריות כאן היא "נפח חיפוש", שהוא מדד המשמש מספר כלים כדי לציין כמה חיפושים חודשיים יש במילות מפתח ספציפיות, שניתן לסנן אותם לפי אזור ומכשיר בין היתר.

הקפד להתמקד במחרוזות מילות המפתח האמצעיות והארוכות שאינן מוצפות בתחרות.

אם אתה הבעלים של חנות אלקטרונית לנרות, למשל, עדיף שתמקד במילות מפתח כמו "נרות בית מלאכותיים" ולא רק "נרות".

מחקר מקיף על מילות מפתח יכול ליידע אסטרטגיית תוכן לטווח ארוך כמו גם סימוני מפתח עיקריים ב- SEO כמו כותרות עמודים, תגי כותרות, תגי alt ושימוש כללי במילות מפתח בכל התוכן שלך.

יש שם כלים רבים שיעזרו לך בכך, רבים מהם בחינם, כמו כלי וורד טרקטור וכלי מילות מפתח, אם כי כדאי לך לשקול לשכור גם מומחה SEO.

8. יצירת קמפיינים באינטרנט

קידום העסק באינטרנט שלך ע״י פרסום דיגיטלי יכול להיות דרך נהדרת להכיר לקוחות חדשים למותג שלך.

אם אתה מוכן לשים קצת תקציב מאחורי פעילויות השיווק שלך, אתה יכול להתחיל לראות תוצאות מהר מאוד.

היופי של פרסום דיגיטלי הוא שאם מוגדרים כהלכה, תוכלו לעקוב אחר ביצועים טובים בהרבה מאשר שיווק לא מקוון.

כדי להתחיל, האפשרויות הטובות ביותר הן ככל הנראה חיפוש בגוגל ופייסבוק.

אלה פשוטים יחסית להגדרת כמה קמפיינים בסיסיים, ולעתים קרובות הם היעילים ביותר להמרה.

אם אתה מוצא את אלה מצליחים ורוצים להעמיק יותר, יכול להיות שווה לבדוק כמה מהקורסים החינמיים שגוגל מספקת ב- Skillshop שלהם.

לחלופין, אתה יכול להעסיק שירות של שיווק דיגיטלי לעסק שלך.

9. בניית רשימות תפוצה

אני מקווה שעד עכשיו, יהיה לך עסק מקוון מצליח.

עכשיו אתה צריך לטפח את הלקוחות שכבר יש לך.

שיווק בדואר אלקטרוני יכול להיות דרך נהדרת לעשות זאת ולתרום להחזר ROI חיובי, במיוחד לעסקים קטנים יותר.

אתה יכול להגיע לקהלים רחבים באמצעות תקשורת שנותרה נוחה, אישית ורלוונטית.

השלב הראשון הוא לבחור את ספק שירותי הדוא"ל המתאים לביצוע תקשורת ה- CRM שלך.

אפשרויות פופולריות לעסקים קטנים כוללות את Hubspot ו- Mailchimp.

אתה יכול להתחיל פשוט על ידי שליחת עלון חודשי עם תוכן מרתק מדפי הבלוג או המדיה החברתית שלך.

כדי להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך באמצעות CRM, מומלץ לבדוק יצירת זרימות עבודה אוטומטיות.

על ידי פילוח הלקוחות שלך ולמידה של התנהגותם, אתה יכול לעזור להמיר אותם על ידי מכה בתוכן רלוונטי בזמן הנכון.

אם זה נשמע מעט מפחיד, התחל בקטן.

כדי ליצור אסטרטגיית CRM ממוטבת באמת, עליך לשקול להעסיק מומחה CRM שיוכל לנהל משימות טכניות ולהבטיח שיטות עבודה מומלצות בכל פעילויות השיווק שלך בדוא"ל.

10. חקרו שיטות מיקוד מחדש

קידום העסק באינטרנט צריך להתמקד במיקוד מחדש מכיוון שהוא דרך נבונה לנסות ולהעסיק את המבקרים באתר שלך מחדש.

כדוגמא, מישהו אולי הגיע לאתרך כדי לבדוק את המוצרים והשירותים שלך, אך החליט לא להמשיך עם ההמרה.

מיקוד מחדש מאפשר לך להציג מודעות שקשורות לדף בו הם צפו בעבר ולהזמין אותן חזרה לאתר שלך, שם אני מקווה שהם עשויים להמיר.

כפי שניתן לצפות, גוגל היא המובילה והחלוצה בתחום זה, ולכן כדאי להתחיל עם רשת המדיה של גוגל.

עם זאת קיימות אפשרויות רבות אחרות, כך שאם אתה חושב שכדאי לחקור, בצע את המחקר שלך ובדוק אילו פורמטים עשויים להתאים לך ביותר.

אם אתם מחפשים להקים קמפיינים מתוחכמים יותר, אולי כדאי לכם להסתכל על גיוס איש מקצוע.

חושבים שאני מפספס משהו? ספר לי את הטיפים המובילים שלכם להעברת העסק שלך באופן לאינטרנט בתגובות למטה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *