5 אסטרטגיות שיווק דיגיטליות אפקטיביות בשנת 2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

כשמדובר באסטרטגיות שיווק דיגיטליות, אתה יכול ליצור מגילה ארוכה של כל טכניקה וטכנולוגיה שזמינים כיום.

אמנם סביר להניח שתשמע הרבה הצעות לפיהן אסטרטגיות שיווק דיגיטליות או חלקן טובות יותר מאחרות, אילו מהן הן החיוניות ביותר?

כדי להתמודד בנוף הדיגיטלי התחרותי מדי של שנת 2019, יהיה עליכם להתמקד בשניים עשרה תחומים ספציפיים.

אמנם בטח שמעת על אלה, כמה פרטים אתה באמת יודע כדי להפוך כל אחד ליעיל? הם כל הסטנדרטים שלך מוכנים לשנה זו ולעשור הקרוב.

התבונן בכל אחת מהן ותראה כמה אתה באמת יודע.

ואז הערך באילו מרכיבים אתה צריך לחדד.

כל אלה נעים בין SEO לדפי נחיתה.

בין לבין תוכלו ללמוד כמה דברים חדשים על שיווק מקומי בחיפוש ופורמט הווידיאו הפופולרי.

1. SEO

אין דבר חשוב יותר לשיווק דיגיטלי מאשר קידום אתרים, דבר שעשוי לשמוך אותך במורכבותו המתמשכת.

אמנם האלגוריתמים האמיתיים של גוגל יכולים עדיין להיות מבלבלים, אך תוכל להבין טוב יותר כיצד זה עובד כשאתה עובד יותר עם הרעיון.

תמיד עדיף שיהיה לך מומחה שינהל עבורך SEO אם אתה רוצה להצליח באמת.

אמנם תוכלו ללמוד כמה יסודות, אך תרצו שמישהו שעבד בזה זמן מה יסייע לכם במימוש האסטרטגיות הטובות ביותר.

אסטרטגיה אחת אחרונה כוללת דרישות HTTPS חדשות שכבר משפיעות על תוצאות SEO.

אם רגילה להשתמש בדפי HTTP, גוגל מציעה לך כעת לעבור לתבנית HTTPS.

הנימוק שמאחורי זה טופסי קשר רבים המשתמשים בדפי HTTP אינם נחשבים מספיק בטוחים.

שיווק דיגיטלי אבטחת אתר עם HTTPS

כעת, כשגוגל מתייגת תוויות אלה "לא מאובטחות", חיוני לעדכן את אתר האינטרנט שלך בכינוי HTTPS.

אחרת, חותמת "לא מאובטחת" באתר שלך עשויה להשפיע על מיקומך במנועי חיפוש.

מומחה SEO ושיווק דיגיטלי עוזר לכם לבצע שינוי זה.

2. שיווק במנועי החיפוש (SEM)Search Engine Marketing

אם אתה חדש בשיווק במנועי חיפוש, לרוב תראה שהוא מקוצר ל- SEM.

זוהי סוג של שיווק באינטרנט שבו אתה מגדיל את ה- SERP שלך באמצעות שיטות פרסום בתשלום.

תרצה שמומחה יעזור לך גם בתחום זה, במיוחד אחד שעבד עם מודעות Google ומודעות חיפוש / תצוגה.

במקרה של מודעות Google, תרצה לחנך את עצמך תחילה כיצד התהליך עובד.

מה שתעריך יותר מכל הוא שגוגל הופכת את מודעות Google שלהם לקלות לשימוש דרך תשומת הלב שלהן להתאמה אישית.

הם מאפשרים לך לבחור אם ברצונך להציג מודעות גרפיות, מודעות וידאו ביוטיוב, מודעות חיפוש מבוססות טקסט או מודעות ניידות באפליקציה.

כל אלה עומדים להיות תלויים בסגנון העסקי שלכם ובלקוחות הממוקדים אליהם אתם צריכים להגיע.

גוגל מקלה עוד יותר על יכולות מודעות מקומיות, בנוסף לערכים מעולים כדי לעקוב אחר ביצועי המודעות שלך.

אל תשכח מהזדמנויות מודעות אחרות בתשלום, במיוחד מודעות פייסבוק. האחרון נותן לך הזדמנות נרחבת להתאמה אישית לפורמטים מרובים של מודעות.

3. Local Search Marketing –שיווק מקומי בחיפוש

יש לתת תשומת לב רבה יותר בשיווק מקומי בחיפושים בשנים האחרונות.

זה ימשיך להיות חשוב גם בעשור הקרוב כאשר עסקים מקומיים מבינים את הערך שנמצא על ידי צרכנים מקומיים.

כדי להתחיל בשיווק מקומי בחיפושים, תוכלו להשתמש שוב במתנות נוספות מגוגל.

באמצעות Google לעסק שלי, תוכל להציג את הרישום שלך כאשר מישהו מבצע חיפוש בגוגל בהתבסס על מילות המפתח של המשתמש. זה כולל את העסק שלך המופיע במפות Google.

גוגל מקל על עדכון הרישום שלך כך ששום דבר לא מעודכן.

אל תשכח כמה ביקורות מקוונות חשובות, כמו גם המוניטין החברתי שלך.

תרצה לעודד לקוחות לכתוב ביקורות חיוביות במקומות כמו Yelp.

במדיה החברתית, התחלת שיחות ופרסום תוכן ממוקד עוזרת לך להשתמש בשיווק נכנס.

טכניקות נכנסות מושכות אליכם לקוחות במקום שאתם מחפשים אותם.

4. שיווק תוכן – Content Marketing

כמחרוזת חיבור לשיווק נכנס לעיל, שיווק תוכן הוא חלק גדול במשיכת קהל ממוקד.

מה שחשוב בשיווק תוכן הוא שאתה צריך להפוך את התוכן שלך לבעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי שיהיה שווה את הזמן של הצורכים אותו.

בזמן של היום אתה צריך להתמקד ביצירת תוכן שיכול לפתור נקודות כאב ולהישאר ירוק עד.

שימוש בקיצורי דרך או בטקטיקות SEO של כובע שחור רק כדי לעבור לראש מנועי החיפוש לא יעבוד בזכות העין החזותית של גוגל.

אז תמיד שמור על "תוכן כמלך", כמו שרבים רוצים לומר זאת.

כדי לגרום לשיווק תוכן לעבוד טוב, עליכם להתמקד בתוכן נייד, פרסום מקומי, שיווק משפיעים ואוטומציה שיווקית.

חשבו ברצינות על תוכן לנייד מכיוון שהסמארטפונים כבר מהווים 50% מכלל המכשירים הגלובליים.

זה הולך להשפיע על פרסום דיגיטלי, וכיצד משפיעים מקדמים את המותג שלך.

כלי אוטומציה שולחים תוכן ללקוחות פוטנציאליים במכשירים הניידים שלהם בדיוק בזמן הנכון.

5. שיווק מחדש – Remarketing

היבט קריטי נוסף לשיווק הדיגיטלי הוא שוב אחרי לקוחות פוטנציאליים עם תוכן שיווקי אם הם לא הגיבו לראשונה למודעות הבאנר של האתר שלך.

זה עובד על ידי מעקב אחר מבקרים אלה באמצעות קובצי cookie ויצירת מודעות חדשות באתרים קשורים.

אתה יכול גם ליצור מודעות חדשות באתר שלך כדי למקד טוב יותר את הסיכויים שלך.

המידע שאתה מקבל ממבקרי האתר שלך מעניק לך נתונים חשובים כדי לצבוט את המודעות שלך לנקודות הכאב שלהם.

בסופו של דבר, שיווק מחדש מסייע לך להיות מעורב יותר עם לקוחות פוטנציאליים, מסייע במודעות המותג ומגביר את ההמרות.

אתה יכול גם להשיג את הלקוחות של המתחרים שלך, ולעזור להחזיר לך כל השקעה שאתה מבצע ביצירת מודעות חדשות.

אולי יעניין אותך גם >> יצירת אסטרטגיה שיווקית במדיה חברתית ב8 שלבים פשוטים.

לסיכום:

כמובן שאלה רק חלק קטן מטנכיקות השיווק הקיימות, ובהמשך אעלה חלק נוסף בו אני אלמד אתכם לפחות עוד 7 טכניקות שיעזרו לך להתקדם, אך התוכן שקיבלת עכשיו בהחלט יכול לעזור לך להבין כיצד להתחיל לבנות את האסטרטגיה השיווקית שלך.

ספר לי על מה אתה חושב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלו יפרח

שמרו על קשר

Shalev Ifrah. All rights reserved © 

ניווט באתר