10 מגמות שיווק דיגיטליות לשנת 2019 שכדאי לדעת

10 מגמות שיווק דיגיטליות לשנת 2020 שכדאי לדעת

מכיוון שמגמות דיגיטליות מתפתחות מדי שנה, על המשווקים להיות מודעים תמיד לשינויים על מנת להסתגל בקלות עם טכנולוגיות מתפתחות ולהישאר קדימה בשוק.

זה יעזור להם להשיג יתרון תחרותי ולהיות מסוגלים לפתח דרכים חדשות לצמיחת העסק שלהם, ליצור לידים ולשפר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלהם.

עכשיו כששנת 2020 מעבר לפינה, אתם יכולים לשאול את עצמכם "מה יהיה השנה הבאה בשבילי? "

כדי לעזור לכם לקבוע לאן הולך מסלול הדרך בשנת 2020, רשמתי 10 מגמות שיווק דיגיטליות שתוכלו לנצל בהן כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם ולעמוד בתוצאה הרצויה.

1. חיפוש קולי

החיפוש הקולי עולה ללא ספק בפופולריות רבה.

עד 2020 50% מכל השאלות יהיו מבוססות קוליות לפי Comscore.

ישנם בעיקר שני סוגים של חיפוש קולי: אלה שמיושמים על ידי רמקולים חכמים כמו אלקסה של אמזון, אפל הומפוד, גוגל הום וקורטנה של מיקרוסופט שנותנים למחפשים תשובות קוליות מיידיות לשאלותיהם וכאלה המותקנות בשולחן העבודה, וסמארטפונים כמו סירי ועוזרת גוגל המציגות תוצאות חיפוש כתובות.

מותגים מובילים חושבים כיצד לספק את הבטחותיהם באמצעות מכשירים המותאמים לקול מכיוון שהם משתלמים ומציעים יכולות גדולות מתמיד, בעוד יותר מבקרים משתמשים בחיפוש קולי כדי ליצור אינטראקציה עם מותגים אלה.

עסקים צריכים גם למקד את מאמצי ההגעה שלהם באמצעות אופטימיזציה למנועי קול. על המשווקים להשתמש ב- SEO בשפה טבעית יותר כדי ליצור תוכן בהתאם.

זה מחייב אותם לחשוב מה קהל היעד שלהם עשוי להשתמש בשאילתות הקוליות שלהם, כמו גם להתמקד במילות מפתח בעלות זנב ארוך מכיוון שסביר להניח שמחפשים יהיו ספציפיים יותר כששואלים שאלה.

לדוגמא, בשאלה אחת, קונה יכול לבקש מידע על זמן, מחיר, מיקום ופרטים אחרים שנשמעים כבדים עבור שאילתות חיפוש כתובות.

כתוצאה מכך, משווקים יכולים למנף את ההזדמנויות הללו כדי לספק תוכן ממוקד וספציפי יותר, מה שמוביל להגדלת שיעורי הקליקים שלהם.

2. צ׳אטים חכמים

צ'אט בוטים עולים בשנים האחרונות ועדיין נמשכים בשנת 2019.

על פי Grand View Research, 45% ממשתמשי הקצה מעדיפים להשתמש בצ'אט בוטס כאמצעי תקשורת עיקרי בשירות הלקוחות.

צ'אט בוטס ממלאים תפקיד קריטי בשיפור חוויית הלקוחות ומאפשרים למשווקים לעסוק טוב יותר בקהל שלהם – מבלי לעשות הרבה.

הם מציעים למשתמש בזמן אמת סיוע בזמן אמת, תמיכה ייעודית ואינטראקציות יזומות בהן הם שואלים שאלות להבנת הבעיה האמיתית.

לדוגמה, מבקר הנוחת באתר פונה באמצעות צ'אטבוט ומתבקש לבקש עזרה או לקבל מידע נוסף על המוצר.

אם יבחר באפשרות הראשונה, הוא יופנה לנציג לעזרה, ואם יבחר באפשרות השנייה, הוא ישאל סדרה של שאלות אוטומטיות או יופנה לדף הבלוג או השאלות הנפוצות שלהם.

מגמה עולה נוספת היא Whatsapp Business Messaging, שהפכה לאחת מאפליקציות ההודעות המשומשות ביותר בעולם על פי נתוני סטטיסטה.

חוץ מזה, זה כבר לא מוגבל לשימוש אישי; עסקים משתמשים באפליקציה על בסיס יומיומי לפעילותם היומית.

תנועת ההודעות צפויה להכפיל את עצמה עד שנת 2019.

הדבר מונע על ידי אפליקציות ה- Over-The-Top או OTT העליונות של ההודעות, ויעלו מ -31 טריליון הודעות בשנת 2014 ליותר מ 100 טריליון עד 2019 ברחבי העולם.

שיווק דיגיטלי 2100 שלו יפרח

3. הזדמנויות ברגע

ככל שיותר משתמשים מעבדים את הפעילויות המקוונות שלהם באמצעות הסמארטפונים שלהם, המשווקים ממשיכים למנף רגעי מיקרו כדי למשוך את תשומת ליבם של הקהל שלהם ולקבל את החלטותיהם המיידיות.

בכל פעם שלקוח מחפש משהו, מחפש חנות סמוכה, רוצה לסיים משימה או לבצע רכישה, משווקים יכולים לנצל סוגים אלה של רגעי מיקרו כדי ליצור תוכן ופרסום ממוקדים.

על מנת שמשווקים יצליחו להשתמש במיקרו-רגעים, עליהם להבין את הנהלים הבסיסיים של כל אחד מהם.

ניקח לדוגמא את "טמבור".

חנויות צבעים ושיפוץ הבית יכולות לנצל רגע כזה על ידי שימוש רב בחיפושים "קרובים אלי", שגדלו 2X בין 2016 ל -2017 על פי גוגל.

זה דורש חזיתות חנות כדי לייעל את מיקומם באתרים או באפליקציות שלהם.

יתר על כן, הם יכולים לחרוג מכך על ידי יצירת מודעות למיקום החנות שלהם או למוצרים פופולריים כדי לשפר את הנראות שלהם במנועי חיפוש ולהגיע ללקוחות שלהם בזמן המתאים.

4. שיווק מציאות וירטואלית

מודעות ריאליטי מוגברות היא אחד היישומים העיקריים המשמשים כיום חלק מהמשווקים.

זוהי דרך להכניס סביבות סטטיות או לא מציאותיות לחוויה מציאותית יותר, משהו שישלב את "ההצעה" עם "המציאות" של הקונה.

מייקל קורס הוא דוגמה מצליחה למודעות ריאליטי מוגברות.

הם יצרו מודעה בפייסבוק המבקשת מהמשתמשים שלהם לנסות ולרכוש את משקפי השמש שלהם.

מלבד מודעות AR, עסקים רבים משתמשים בשיווק מוגבר ומציאות מדומה לצורך יצירת מודעות למותג.

לדוגמה, איקאה ו- L’Oreal הצליחו לשפר את חווית הלקוחות שלהם עם מציאות מדומה על ידי כך שאפשרו להם לדמיין את המוצרים שלהם לפני שהם קנו אותם.

Nivea, Starbucks ו- Volkswagen הם דוגמאות נוספות למותגים גדולים שהצליחו להגדיל את המציאות.

מגמה זו שאינה חדשה, היא אחד הטרנדים המודגשים ביותר לשנת 2020.

לפי נתוני סטטיסטה, גודל השוק של AR ו- VR ברחבי העולם צפוי להגיע ל 209.2 מיליארד דולר בארבע שנים בלבד.

שיווק דיגיטלי 2100 שלו יפרח

5. סרטונים חיים – סיפורים נוספים

בזכות פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, תוכן חי הוא הקטע הצומח במהירות רבה ביותר בתעבורת הווידיאו באינטרנט בגלל הגלים המופלאים ב -3 השנים האחרונות.

תוכן זרימה חי אפקטיבי מכיוון שהוא בחינם, לוקח זמן קצר לייצר תוך שהוא מציע מעורבות משתמשים בזמן אמת, והצופים משתמשים בתוכן שלך על סמך הזמן שלך ולא שלהם.

יתר על כן, יש לו את היכולת לייצר הופעות גדולות יותר מאשר פוסטים שפורסמו במזון החדשות, במיוחד אם המשתמשים בוחרים לפרסם אותם לסיפוריהם.

תוכן זורם חי מאפשר למשווקים לעסוק עם הלידים שלהם בצורה המהירה ביותר האפשרית, לשפר את הקשר שלהם עם העוקבים, להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את התנועה בערוצים החברתיים שלהם.

6. בינה מלאכותית ולמידת מכונה

כאשר חברות עולמיות כמו אמזון, מיקרוסופט וגוגל מרחיבים את המשאבים שלהם ב- AI ולמידת מכונות, מגמה זו לא תיעלם בקרוב.

AI מאפשרת למשווקים לצפות בדפוסים עתידיים של לקוחותיהם על סמך נתונים שנאספו.

בעזרת נתונים אלה, משווקים יכולים לאחר מכן לקבוע כיצד ליצור קשר טוב יותר עם הקונים הפעילים שלהם באמצעות ערוצים שונים כמו דיוור ישיר, הוצאת מכירות או פרסום דיגיטלי.

מספר תעשיות כמו מזון ומשקאות, מסחר אלקטרוני, מדעי החיים ובריאות החלו להשתמש ב- AI.

למשל, קמעונאים רבים בתחום המזון משתמשים בנתונים גדולים כדי לקבוע את זמני האספקה ​​הטובים ביותר של המוצרים שלהם.

הדבר נעשה על ידי איסוף נתונים ממקורות שונים כמו מזג האוויר, תנועת הכבישים והטמפרטורה … יתר על כן, נתונים גדולים יכולים לעזור לקבוע את ההשפעה של כל הגורמים הללו על איכות המזון.

בענף המסחר האלקטרוני 86% מהלקוחות אומרים כי ההתאמה האישית היא תפקיד חשוב בהחלטות הקנייה שלהם.

חברות המסחר האלקטרוני משתמשות בנתונים גדולים כדי לחזות את הדמוגרפיה והתנהגויות הקונים שלהן בכדי ליצור חוויות מותאמות יותר כגון שליחת הנחות בהתאמה אישית או מיילים על מעורבות מחדש.

על פי מומחי הטכנולוגיה, AI ולמידת מכונות צפויים לחדור לתחומים חדשים שונים בשנת 2020 המשפיעים על משרות כמו בנקאות, כספים, חשבונאות ואפילו משרות אינטלקטואליות כמו הוראה.

שיווק דיגיטלי 2100 שלו יפרח

7. מעורבות שיווק בדוא"ל 

כאשר השיווק בדוא"ל הופך להיות חכם יותר, למשווקים החלו לדאוג יותר לשלוח דוא"ל למנויים הרשומים ברשימות שלהם.

לדוגמה, אם איש קשר עוסק מאוד במיילים שלך, יש לטפח אותו באופן קבוע עם תוכן ועדכונים אודות החברה שלך עד שהוא יהפוך ללקוח נאמן.

מצד שני, אם המנוי לא פתח דוא"ל למשך פרק זמן מסוים, הוא ייחשב כאיש קשר רדום ולא יקבל עוד הודעות דוא"ל.

אך כדי לשלוח את הדוא"ל הנכון לפלח הנכון, המשווקים צריכים לזהות את כל התנהגויות הלידים שלהם.

אם לפלטפורמות בהן הם משתמשים מגבלות לסווג את הקהל שלהם לקטעים שונים על סמך התנהגויותיהם, הם יכולים לשלב את הכלים שלהם עם יישומים אחרים המאפשרים להם לעשות זאת.

לאחר קביעת כל הנתונים ויצירת פלחים שונים על פי קריטריונים מוגדרים, משווקים יוכלו למקד את הלידים שלהם בצורה יעילה יותר באמצעות דוא"ל מבוסס התנהגות.

כדי לחזק ביטוי מותאם יותר של שליחת דוא"ל מבוסס מעורבות, כיוון ברור מאליו עולה שוב: דוא"ל טקסט רגיל.

זה שולח את מיילים המבוססים על מעורבות בצורה יותר אינדיבידואלית ומעוצבת בעבודת יד למשתמש הממוקד, המעניק פן מותאם אישית יותר ליצירה המועברת.

יתר על כן, מכיוון שכתובות דוא"ל בסגנון HTML המכילות גרפיקה מפורטות עשויות להגדיל את הפוטנציאל לספאם, משווקים רואים טקסטים רגילים כדרכים חלופיות למזער את הבעיה.

מלבד זאת, דוא"ל טקסט רגיל נותן מענה לצורך של המשתמש ומשפר את שיעור המעורבות.

אולי יעניין אתכם גם >> כיצד לבנות רשימות תפוצה רווחיות

8. פרופיל לידים מדוייק

הוצע על ידי חברות שאוספות ומנהלות נתונים מורכבים עבור מיליוני לידים ועסקים, העשרת הנתונים הפכה חשובה יותר ויותר.

משווקים משתמשים בהעשרת נתונים כדי לחשוף פרטים נוספים על הלידים שלהם ולהתאים אישית את גישתם בעת ניסיון ליצור עימם קשר.

היתרונות הגדולים של העשרת נתונים הוא בכך שהוא מסיר מידע שגוי או לא מדויק שיש לחברות על מידע מוביל ספציפי כמו כתובת הדוא"ל שלו, מספר הטלפון או כתובת הרחוב שלו.

לאחר מכן משתמשים בנתונים שאוחזרו לקבלת נתונים חסרים אחרים.

לדוגמה, אם יש לך דוא"ל של הפניה מסוימת, תהליך העשרת הנתונים ימלא את שמו, מספר הטלפון, כתובת הרחוב, תפקידו ומצב משק הבית.

השלב האחרון הוא תהליך האופטימיזציה.

בעזרת כלי העשרת הנתונים השונים הקיימים, נתונים אלה משמשים ליצירת תובנות שימושיות.

על המשווקים להסיק מסקנות ניתנות לביצוע על מנת לשלוח כל אחד מהלידים שלהם, דוא"ל מבוסס חשבון המתייחס באופן ספציפי לצרכיו, מה שמגביר את הפוטנציאל להמיר אותו לאורך המשפך.

שיווק דיגיטלי 2100 שלו יפרח

9. הודעות דחיפה (התראות)

התראות Push עוברות לתחום הטכנולוגיה של דפדפני האינטרנט והן אחת המגמות הפופולריות ביותר לפיתוח אתרים לשנת 2020.

חברות משתמשות בהודעות דחיפת דפדפן כדי להגיע ללידים שלהם בצורה יעילה יותר ולתקשר עם הקהל שלהן בצורה חזקה יותר.

תפקיד מרכזי נוסף של הודעות כאלה הוא שמירה על לקוחות ושיפור שיעורי ההמרות.

חברות מסחר אלקטרוני למשל, משתמשות בדחיפת דפדפן כדי למקד מחדש את הקונים שלהן שנטשו את עגלות הקניות שלהן ופיתו אותן להשלים את הרכישות שלהן.

10. התאמה אישית של תוכן

מכיוון שגודל אחד אינו מתאים לכולם והלקוחות רוצים יותר רלוונטיות, הצורך בגישה מותאמת אישית בשיווק הופך להיות קריטי מתמיד.

למרות שהמסירה של התוכן הנכון לקהל הנכון בזמן הנכון היא קשה, זה יוסיף ערך גדול לאסטרטגיית שיווק התוכן שלך מכיוון שהוא ממלא תפקיד מרכזי בהעלאת שיעורי המעורבות של המשתמשים שלך.

התאמה אישית או התאמה אישית של תוכן לקהל נשענת על נתוני המבקרים על מנת לספק תוכן רלוונטי.

זה מורכב מהצגת דפי נחיתה דינמיים על בסיס קריטריונים ספציפיים כמו תכונות גיאוגרפיות, דמוגרפיות או התנהגותיות עם קריאה לפעולות ממוקדות במיוחד לצורך המרתן בצורה יעילה יותר.

לדוגמה, Groupon מבקש מהמבקרים לאשר את מיקומם ברגע שיינחתו באתר שלהם על מנת לספק הצעות מדויקות וממוקדות גיאוגרפיות.

בענף המסחר האלקטרוני, לתוכן המותאם אישית יש השפעה טובה על הצרכנים; על פי התייעצות אקולוגית, 44% מהמשתמשים שיש להם חווית קנייה בהתאמה אישית עשויים להפוך לקונים חוזרים ונשנים.

למרות שמגמה זו הייתה נוהג נפוץ בשנים האחרונות, היא צפויה לעלות בחשיבות בשנת 2019 עם הערכה לשווי של יותר מ -400 מיליארד דולר עד שנת 2021.

שיווק דיגיטלי 2100 שלו יפרח

עקרונות נוספים

המשווקים להוטים לקבל החלטות מושכלות יותר על בסיס ידע העבר על מנת להעביר קמפיינים אישיים יותר לקהל היעד שלהם.

ניתן לעשות זאת בעזרת AI ונתונים גדולים שהם שניים מהטרנדים המודגשים ביותר בשנת 2020.

חיפוש קולי, AR, VR ושיחות חכמות יותר הם ערוצי תקשורת חדשים שהודגשו בשנת 2019 וימשיכו לעלות בחשיבותם בשנה הבאה.

שיווק דוא"ל אפקטיבי יותר מבוסס על תקשורת עם אנשי קשר פעילים מכיוון שהם המובילים הזכאים והקלים ביותר לזוז במורד המשפך.

זה נמנע מבזבוז זמן גם על רדומים. בנוסף, פרופיל עופרת הוא המפתח לשיווק יעיל מבוסס חשבון.

התראות על דחיפת דפדפן ממלאות תפקיד מרכזי בכיוון מחדש של מבקרים נטושים והגדלת המרות.

התאמה אישית של תוכן מגדילה את שיעורי המעורבות ומשפיעה חיובית משמעותית על חווית הקנייה של הקונים.

אם יש לכם שאלות נוספות אשמח לשמוע מכם בתגובות.

שלכם, שלו יפרח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *